solstrands.blogg.se

En blogg om mitt liv, min ångest, min diagnos och mitt stora intresse för hästar. Här kommer ni kunna läsa om allt som pågår i min vardag, tankar och funderingar, hästar och mycket mer.

Bilder från gårdagen

Publicerad 2013-08-08 10:42:37 i Allmänt, Shopping,

Goddag!
 
Det blev lite dåligt med update igår, var knappt hemma på hela dagen! Var på stan i flera timmar och handlade lite kläder inför Grekland, men jag är långt ifrån klar :/ Måste åka in imorgon igen och göra klart allting.
 
Hängde i stallet hela kvällen, red Cockis som skötte sig helt exemplariskt och bytte box åt Sudden. Som det ser ut så kommer han att stanna ett tag till! Det har varit boxplats som har varit ett problem i stallet men nu verkar det ha ordnat sig, för en period framåt iallafall. Sudden kommer att flytta ner i ridskolestallet, det känns skönt för mig eftersom jag även rider ridskolehästarna ibland, då har jag ännu närmre. Men han bor kvar på samma anläggning =)
 
Idag ska vi prova skutta över lite hinder! Jag har en känsla av att han kan tända till rejält när det står hoppning på schemat. Spännande!
 
Lägger upp lite bilder från gårdagens shopping! 2 toppar, 1 linne, en kjol och ett par jeansshorts.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Sandra jaktlund

Publicerad 2013-08-08 14:19:35

Snygga kläder =D

Postat av: ida wiklander

Publicerad 2013-08-08 19:24:46

snygga shorts:D Stor kram

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-08-09 11:10:05

Snyggt spets linne det svarta, vart är det köpt?

Postat av: amalias.se - drömmande fotograf

Publicerad 2013-09-03 07:31:05

Några planer för idag?
Lust med bloglovin byte eller något annat skoj?
kramis

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline Ekholm

Välkommen hit! Jag heter Caroline och är en 21-årig tjej från Sundsvall. Hästälskare och har ett minst sagt fartfyllt liv tillsammans med min sambo Joachim. Med ett tungt förflutet i bagaget kämpar jag mig genom livet och alla dess prövningar, siktar nu på att ta körkort och pluggar inför att komma in på Hippolog-utbildningen hösten 2014/2015. Här kan du följa mitt liv och min resa genom bilder och egna ord. Hoppas du kommer trivas!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela