solstrands.blogg.se

En blogg om mitt liv, min ångest, min diagnos och mitt stora intresse för hästar. Här kommer ni kunna läsa om allt som pågår i min vardag, tankar och funderingar, hästar och mycket mer.

Börjar dagen med lite gnäll

Publicerad 2013-08-05 09:33:40 i Allmänt,

Godmorgon!
 
Började dagen med ett "dröminlägg" idag, ni kan vänta er fler liknande inlägg. Jag drömmer ju en hel del som sagt, det är skönt för mig att få ur mig mina drömmar och samtidigt ha dom nerskrivna så man kan gå tillbaka och tyda dom senare när den värsta paniken släppt.
 
Jag får bara hoppas att dagen blir bättre än natten. Först av allt ska jag åka med mamma in till stan och lämna in lönerapporten, dessutom måste jag försöka få hem ett nytt bankomat kort innan vi åker till Grekland, mitt funkar inte längre för det har gått ut och jag har inte fått något nytt. Ringde handelsbanken (förtjänar inte ens ett stort H) för nästan en månad sen och frågade vart mitt kort var, och det vart påväg. Men har jag fått nått? NEJ... Lessssss.
 
Jag har en hel del grejer som ska inhandlas innan resan och jag har inte direkt lust att springa och ta ut pengar, eller vänta. Hur ska jag kunna göra det? JAG HAR JU INGET KORT.. Kul liv..
 
NU, ska jag iallafall dricka kaffe. Då blir jag lite gladare iallafall, och jag ska ta tag i disken som jag lämnade igår. Jag ska försöka intala mig själv att det blir en bra dag. Just ja, sudden kommer troligtvis att åka tillbaka till Uppsala nästa vecka också.. =( Så resten av dagen kommer jag att spendera i stallet, 2 hästar ska ridas även idag. Det är tur att jag har hästarna <3
 
Vi hörs lite senare,
Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline Ekholm

Välkommen hit! Jag heter Caroline och är en 21-årig tjej från Sundsvall. Hästälskare och har ett minst sagt fartfyllt liv tillsammans med min sambo Joachim. Med ett tungt förflutet i bagaget kämpar jag mig genom livet och alla dess prövningar, siktar nu på att ta körkort och pluggar inför att komma in på Hippolog-utbildningen hösten 2014/2015. Här kan du följa mitt liv och min resa genom bilder och egna ord. Hoppas du kommer trivas!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela