solstrands.blogg.se

En blogg om mitt liv, min ångest, min diagnos och mitt stora intresse för hästar. Här kommer ni kunna läsa om allt som pågår i min vardag, tankar och funderingar, hästar och mycket mer.

Hjäälp

Publicerad 2013-08-02 10:43:13 i Allmänt, Mitt Hästliv,

Jag mååste hitta ett riktigt bra skimmelschampo till Sudden! Puh, det är verkligen ett heltids jobb att hålla vita hästar.. vita! Jag är helt ny i det här med att ha skimmel, så jag har verkligen ingen koll. Så om det finns någon inbiten skimmelägare där ute som har stenkoll på hur man får bort pissfläckar, gräsfläckar m.m snälla hör av dig!
 
Jag vill gärna ha tips på ett bra torrschampo också! =D Här ska badas!
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Stockholmsjenna - En del utav HorseSpot

Publicerad 2013-08-02 10:51:04

Helt klart K9 Horse! Du kommer aldrig kunna få en vitare häst med något annat :)

Svar: Tack för ditt svar snälla du! :) Jag ska absolut prova det!
Caroline Ekholm

Postat av: Tuuli Elmgren

Publicerad 2013-08-02 12:08:33

Sv; Tack så mycket!
Jag har kvar båda men den ena är utlånad på foder.
Detsamma!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline Ekholm

Välkommen hit! Jag heter Caroline och är en 21-årig tjej från Sundsvall. Hästälskare och har ett minst sagt fartfyllt liv tillsammans med min sambo Joachim. Med ett tungt förflutet i bagaget kämpar jag mig genom livet och alla dess prövningar, siktar nu på att ta körkort och pluggar inför att komma in på Hippolog-utbildningen hösten 2014/2015. Här kan du följa mitt liv och min resa genom bilder och egna ord. Hoppas du kommer trivas!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela