solstrands.blogg.se

En blogg om mitt liv, min ångest, min diagnos och mitt stora intresse för hästar. Här kommer ni kunna läsa om allt som pågår i min vardag, tankar och funderingar, hästar och mycket mer.

Idag ler jag lite mer än andra dagar

Publicerad 2013-08-03 00:07:04 i Allmänt, Tankesmedjan,

Jag är så glad! Jag har hittat en stor inspirationskälla som ger mig sådan glädje varje dag =) Vad härligt det är när man får lite förändring i vardagen. Dock är min inspirationskälla lite långt bort från mig, men en vacker dag så ska jag stå där bredvid den personen och känna ännu mer lycka!
 
Nu ska jag krypa ner i sängen efter en mysig kväll i soffan med min sambo, det här var precis vad jag behövde. Ångesten har inte uppenbarat sig allt för mycket idag, det här var en bra dag.
 
Det känns skönt att för en gångs skull kunna säga; Idag var en bra dag, en ångestfri dag, en dag där jag får vara jag.
 
Sov gott fina underbara ni som tar er tiden till att läsa och kommentera mina ibland lite vilsna inlägg. Ett speciellt stort tack och en jätte kram till min inspirationskälla som ger mig lite extra glädje i vardagen! Du vet vem du är fina du! :)<3
 
Ibland önskar jag att jag var den jag var förut.. Orädd, tuff och helt ångestfri. Helt obekymrad av allt farligt runt omkring mig, allt som hotade att förstöra mitt liv. Men samtidigt så vet jag, att den osäkra, rädda, ångestfyllda tjejen jag är idag, är den som jag egentligen är menad att vara. Jag är på väg att bli en bättre version av jag, den vackrare, mer mänskliga spegelbilden av mitt förflutna jag. En dag, en dag ska jag vakna upp på morgonen och känna en total lycka till livet, vara ångestfri och säga att äntligen är jag JAG, jag är fri <3
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Erica

Publicerad 2013-08-03 00:38:35



Fina, underbara, vackra Caroline. Du vet väl att när svanen hittar sin andra hälft lämnar de aldrig varandra! De är varandra trogna till livet skiljer dem åt och sprider värme när hårda tider sveper förbi. Du är MIN svanvän, lika vacker och sällsynt. Der var Du som fann mig och jag kommer aldrig, aldrig lämna dig!! <3




Svar: Men du är ju så fruktansvärt söt!! Du är min svanvän också fina du! Jag kommer aldrig att lämna dig <3
Caroline Ekholm

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline Ekholm

Välkommen hit! Jag heter Caroline och är en 21-årig tjej från Sundsvall. Hästälskare och har ett minst sagt fartfyllt liv tillsammans med min sambo Joachim. Med ett tungt förflutet i bagaget kämpar jag mig genom livet och alla dess prövningar, siktar nu på att ta körkort och pluggar inför att komma in på Hippolog-utbildningen hösten 2014/2015. Här kan du följa mitt liv och min resa genom bilder och egna ord. Hoppas du kommer trivas!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela