solstrands.blogg.se

En blogg om mitt liv, min ångest, min diagnos och mitt stora intresse för hästar. Här kommer ni kunna läsa om allt som pågår i min vardag, tankar och funderingar, hästar och mycket mer.

Jag har dolda talanger!

Publicerad 2013-08-01 21:10:00 i Allmänt, Mitt Hästliv,

Kolla vilken fin veckoplanering jag knåpade ihop i photoshop nyss! Jag tänkte att det är bra både för min skull och för eran skull att jag har en planering, för min skull så att jag kommer ihåg hur jag ridit och när han ska tränas osv. Och för eran skull bara för att det är kul att ha en inblick i hur han går och hur jag lägger upp träningen =)
 
Så här ser hans planering ut denna veckan!
 
Vad tycker ni!?
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline Ekholm

Välkommen hit! Jag heter Caroline och är en 21-årig tjej från Sundsvall. Hästälskare och har ett minst sagt fartfyllt liv tillsammans med min sambo Joachim. Med ett tungt förflutet i bagaget kämpar jag mig genom livet och alla dess prövningar, siktar nu på att ta körkort och pluggar inför att komma in på Hippolog-utbildningen hösten 2014/2015. Här kan du följa mitt liv och min resa genom bilder och egna ord. Hoppas du kommer trivas!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela