solstrands.blogg.se

En blogg om mitt liv, min ångest, min diagnos och mitt stora intresse för hästar. Här kommer ni kunna läsa om allt som pågår i min vardag, tankar och funderingar, hästar och mycket mer.

Min löööön!?

Publicerad 2013-08-01 10:17:43 i Allmänt,

Yes! Äntligen har det löst sig med lönen. Jag fick sitta och ringa in som en tok för att komma fram, först var det lunchstängt och sen fick jag vänta typ 1000 signaler innan det var någon som svarade.
 
Efter mycket om och men och lång väntetid på att få bli uppringd osv. så visar det sig att min utbetalning på lönen blivit skickad till fel adress!!?? BRA DÄR..! Så det är därför jag inte fått någon utbetalning hem. Då säger h*n i telefon att det går att sätta över pengarna direkt på mitt konto om jag vill så slipper jag gå till banken och hämta ut pengarna (efter att returen på brevet kommit alltså). MEN HALLÅ!? Hade ni inte kunnat satt in på mitt konto på en gång då så hade jag redan haft pengarna för länge sedan!? Vilka päron alltså...
 
Less man blir ibland. MEN, nu är lönen iallafall på väg och jag borde ha den på mitt konto senast imorgon. Puh! 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Erica

Publicerad 2013-08-01 11:11:26



Va bra att det löste sig!! Ja menar, vem klarar sig idag utan pengar?? Inte jag ialf med två hästar ;-) och leva på andra är ju inte roligt!!

Tusen tack finaste vän för dina underbara kommentarer, du är just nu solen i mitt bloggliv. Varje gång jag ser att jag fått en kommentar av dig så skiner jag upp som ett litet barn!! <3

Tack för att du hittade mig, jag kommer aldrig att lämna dig och din blogg nu!! Önskar redan nu att du hade bott lite närmre västkusten!! Tror vi hade haft en grym vänskap med eller utan hästar!!

Y O U R O C K ! !

Svar: Ja verkligen super skönt! Men nu hade jag så mycket att betala på en gång istället så då försvann ju en del av lönen =(
Det var så lite så <3 Du ska veta att du är underbar. Jag kommer aldrig att lämna dig och din blogg heller! Jag önskar också att vi bott närmre varandra, jag tror vi hade haft väldigt kul ihop och fått en livslång vänskap!!

Massa kramar till dig fina Erica!
Caroline Ekholm

Postat av: Tuuli Elmgren

Publicerad 2013-08-01 11:52:32

Sv; Tack så mycket, detsamma!

Postat av: ida wiklander

Publicerad 2013-08-02 14:09:14

bra att de kunde sätta in på kontot som man ska få :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline Ekholm

Välkommen hit! Jag heter Caroline och är en 21-årig tjej från Sundsvall. Hästälskare och har ett minst sagt fartfyllt liv tillsammans med min sambo Joachim. Med ett tungt förflutet i bagaget kämpar jag mig genom livet och alla dess prövningar, siktar nu på att ta körkort och pluggar inför att komma in på Hippolog-utbildningen hösten 2014/2015. Här kan du följa mitt liv och min resa genom bilder och egna ord. Hoppas du kommer trivas!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela