solstrands.blogg.se

En blogg om mitt liv, min ångest, min diagnos och mitt stora intresse för hästar. Här kommer ni kunna läsa om allt som pågår i min vardag, tankar och funderingar, hästar och mycket mer.

Myser ner mig i soffan och avslutar veckan

Publicerad 2013-08-02 20:02:29 i Allmänt, Mitt Hästliv, Skönhet & Mode,

Hallå!
 
Det blev ingen ridning idag, istället tog vi en promenad med hästarna. Helt sinnesjukt varmt idag, tog in dom tidigare eftersom dom stått ute i denna värmen hela dagen :( Och inge vatten hade dom när vi kom stackarna, ramses hade kastat runt vattenhinkarna i hagen i ren protest. Tror dom drack upp minst en hel dunk med vatten direkt.. Och ändå hade dom nästan fullt igår. 
 
Imorgon ska jag träna klockan 3, så jag tänkte ta in Sudden tidigare så han får i sig ordentligt med vatten och får kissa och så innan träningen. Tänkte försöka skritta honom 15 minuter innan träningen så han hinner bli lite varm iallafall, eftersom han inte gick något idag. Är super taggad! 
 
Det är så kul att träna för Inger, jag gillar hennes sätt att lära ut och det når verkligen fram till mig. Jag har lärt mig massor på bara de få gångerna jag tränat för henne, och det ska bli kul att höra vad hon tycker om lilla suddis!
 
Ikväll blir det bara mys med sambon, vi var och köpte massa godis och sånt på ica förut! På fredagar får man faktiskt unna sig =) 
 
Måste visa min fina lilla "väska" som jag fick av en god vän i studentpresent, perfekt att ha mobilen, bankomatkortet och ett läppglans i när man t.ex. ska ut eller så :) Väldigt lätt matchad med ett nitarmband!
 
 

Kommentarer

Postat av: Sandra jaktlund

Publicerad 2013-08-02 20:31:32

Ja Inger är en strålande ridlärare Therese lika så =)

Postat av: Kaffehörnan

Publicerad 2013-08-03 01:06:31

Snyggt

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline Ekholm

Välkommen hit! Jag heter Caroline och är en 21-årig tjej från Sundsvall. Hästälskare och har ett minst sagt fartfyllt liv tillsammans med min sambo Joachim. Med ett tungt förflutet i bagaget kämpar jag mig genom livet och alla dess prövningar, siktar nu på att ta körkort och pluggar inför att komma in på Hippolog-utbildningen hösten 2014/2015. Här kan du följa mitt liv och min resa genom bilder och egna ord. Hoppas du kommer trivas!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela