solstrands.blogg.se

En blogg om mitt liv, min ångest, min diagnos och mitt stora intresse för hästar. Här kommer ni kunna läsa om allt som pågår i min vardag, tankar och funderingar, hästar och mycket mer.

Avrundar kvällen med en film och mys i soffan

Publicerad 2013-08-08 21:45:00 i Allmänt,

Hej på er!

Skyndar mig att skriva innan jag ska lägga mig i soffan och kolla på en film med sambon (som just nu står i duschen). Dagen har varit bra, om än något stressig. Skuttade lite med Sudden idag och han skötte sig exemplariskt, som vanligt. Vi skrittade bort från anläggningen idag också och han visade inget som helst missnöje med att lämna alla kompisar och gå själv på upptäcktsfärd.

Den hästen går från klarhet till klarhet! Än har vi inte stött på några bekymmer som helst med honom, när inte vi har kvar honom längre så kommer han att bli en fantastisk läromästare till någon. Han har så många år kvar! Fina lilla prickiga häst<3

Imorgon ska jag tvätta redan klockan 7 på morgonen! Hinner verkligen inte med något alls i helgen så även det sista inför resan ska shoppas imorgon, bl.a. en klänning, ett par skor, hudvårdsprodukter och lite annat smått och gott.

Bilder samt filmer från hoppningen idag kommer upp på bloggen imorgon! Kram på er.

Kommentarer

Postat av: Erica

Publicerad 2013-08-09 00:14:10


Myspys <3

Shoppa innan resan?? Nä nu har du missat poängen ;-) hihi

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-08-09 08:41:58

Vad snyggt de svarta linnet med spets är, vart är den köpt?:)

Svar: Tack söta du!! :) Det är köpt på new yorker! Kram på dig
Caroline Ekholm

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline Ekholm

Välkommen hit! Jag heter Caroline och är en 21-årig tjej från Sundsvall. Hästälskare och har ett minst sagt fartfyllt liv tillsammans med min sambo Joachim. Med ett tungt förflutet i bagaget kämpar jag mig genom livet och alla dess prövningar, siktar nu på att ta körkort och pluggar inför att komma in på Hippolog-utbildningen hösten 2014/2015. Här kan du följa mitt liv och min resa genom bilder och egna ord. Hoppas du kommer trivas!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela