solstrands.blogg.se

En blogg om mitt liv, min ångest, min diagnos och mitt stora intresse för hästar. Här kommer ni kunna läsa om allt som pågår i min vardag, tankar och funderingar, hästar och mycket mer.

Vill du ha starkt hår, men har en liten plånbok?....

Publicerad 2013-08-02 20:13:00 i Allmänt, Hälsa/Livsstil, Skönhet & Mode,

... Så kan jag starkt rekommendera detta schampo och balsam från Gliss! Det var faktiskt min sambo som kom hem med detta för någon månad sedan och jag rynkade på näsan när jag såg att det var Gliss, jag har inte haft några direkt bra upplevelser av det märket innan.
 
Jag har väldigt långt och tjockt hår och dessutom självfall, och eftersom min pojkvän är allergisk mot hästar så måste jag tvätta håret varje dag annars så typ dör han. I vanligt fall så duschar jag håret var tredje dag för att inte ta bort alla naturliga fetter i håret, så nu när jag är "tvingad" till att tvätta varje dag så behöver jag ett schampo som återfuktar håret ordentligt!
 
Jag har köpt många olika dyrare märken på hårprodukter innan, t.ex. Tresemme där en liiiten flaska schampo kostar typ 70:- och jag som har så mycket hår gör av med en sån flaska på typ MAX 8 tvättar.. Det blir ganska dyrt i längden..
 
Så jag är super glad att jag (snarare min sambo) hittade detta mycket billigare alternativet! Och det är minst lika bra som de Tresemme produkterna jag har testat innan, och det luktar riktigt fräscht också!
 
Kombinera detta schampo + balsam med en bra hårinpackning och använd gärna hårolja varje dag, så kommer ditt hår att bli som nytt!
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-08-02 22:13:39

Gliss är inget märke.. Schwarzkopf heter märket.

Svar: Ja men du fattar väl vad jag menar...? Ja jag vet vad märket heter, det står liksom på flaskan :) vad duktig du var som kunde stava till det! Sitt inte där i Timrå och var bitter ;)
Caroline Ekholm

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-08-02 23:39:36

Jag förstår endast pga bilden du la upp. Hade du endast skrivit en text hade jag aldrig förstått.
Så för att vara petig var det inte du som fick mig att förstå vad du menar. Utan bilden.

P.S. Sitter inte i timrå, Du vet att WHOIS tjänsterna endast kollar upp din ISP va? ;)

Svar: haha alltså va? jag fattar inte ens vad du skriver. Människor som bara MÅSTE påpeka något så fort man ser något som inte passar ens öga, har jag tyvärr inte mycket för :) Men fortsätt gärna kommentera, ju fler kommentarer desto bättre för min blogg =D
Okej vänta. whios vadå? isp? fattar inte ens vad du snackar om. Och justja, vågar du inte stå för dina åsikter eftersom du kommenterar anonymt? ;) Svara gärna! Ännu en kommentar på min blogg :D Yiiiepiie
Caroline Ekholm

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-08-03 00:49:46

kommentar.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline Ekholm

Välkommen hit! Jag heter Caroline och är en 21-årig tjej från Sundsvall. Hästälskare och har ett minst sagt fartfyllt liv tillsammans med min sambo Joachim. Med ett tungt förflutet i bagaget kämpar jag mig genom livet och alla dess prövningar, siktar nu på att ta körkort och pluggar inför att komma in på Hippolog-utbildningen hösten 2014/2015. Här kan du följa mitt liv och min resa genom bilder och egna ord. Hoppas du kommer trivas!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela