solstrands.blogg.se

En blogg om mitt liv, min ångest, min diagnos och mitt stora intresse för hästar. Här kommer ni kunna läsa om allt som pågår i min vardag, tankar och funderingar, hästar och mycket mer.

Yr, förvirrad och nedbryten

Publicerad 2013-08-04 11:42:41 i Allmänt,

Godmorgon!
 
Eller snarare goddag, jag vaknade 11 idag. Har sån grym ångest för att jag sovit bort nästan hela dagen och jag har så otroligt mycket som jag ska hinna med att göra. Det gör det inte bättre att jag hade världens sjukaste dröm inatt, jag har aldrig känt att jag velat ta livet av mig så mycket som jag kände i min dröm inatt. Alltså fyfan, så less på detta nu.. Varför ska jag komma ihåg alla jävla drömmar? Det knäcker mig nått otroligt :/
 
Jag fick säga ifrån mig idag att hjälpa till på knattelägret, jag kan verkligen inte prioritera det när jag ska rida 2 hästar och fixa iordning allt till sudden, dessutom måste jag hinna jobba sedan är det tvättid 19-23.. Hatar när det dyker upp saker som man inte planerat in och sedan måste hela dagen gå i ett för att man ska hinna med.
 
Den här dagen känns så konstig, jag var alldeles yr och förvirrad när jag klev upp imorse. Ska dricka lite kaffe och se om jag vaknar till, och jag får bara hoppas på att all oro i kroppen ger sig av ju mer dagen går.
 
Idag vill jag bara gråta, skrika och slå i allt jag ser. Jag känner mig väldigt svag idag, som ett litet barn. Ett vilset litet barn. 
 
Men i allt det negativa så finns det något positivt, och det var hästarna igår. Sudden var kanon på träningen för Inger och jag hittade verkligen nya knappar på honom, jag kommer att fortsätta träna för henne en gång i veckan. Så får vi se vart det leder. Lady var också super, hon joggades och cantrades runt travbanan, jäkligt pigg var hon trots värmen. Båda fick ett välförtjänt bad efter ridturerna, fina hästar!
 
Lite bilder från igår hos mamma och pappa, tyvärr blev det inga hästbilder för jag glömde ta med minneskortet till kameran till stallet, så typiskt mig :(
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Erica

Publicerad 2013-08-04 11:55:19


Fina du, vill vara din högra hand idag. Hjälpa dig att må bra!! Skickar iväg massa kramar vackra Caroline!!
Härliga bilder du lagt upp, jag blir inte alls sugen på glass :D mmm!!

Svar: Jag önskar att du var här kan jag säga!! Extra mycket idag. Jag längtar verkligen tills vi ses! Fina, bästa du <3 Tusen kramar till dig
Caroline Ekholm

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline Ekholm

Välkommen hit! Jag heter Caroline och är en 21-årig tjej från Sundsvall. Hästälskare och har ett minst sagt fartfyllt liv tillsammans med min sambo Joachim. Med ett tungt förflutet i bagaget kämpar jag mig genom livet och alla dess prövningar, siktar nu på att ta körkort och pluggar inför att komma in på Hippolog-utbildningen hösten 2014/2015. Här kan du följa mitt liv och min resa genom bilder och egna ord. Hoppas du kommer trivas!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela