solstrands.blogg.se

En blogg om mitt liv, min ångest, min diagnos och mitt stora intresse för hästar. Här kommer ni kunna läsa om allt som pågår i min vardag, tankar och funderingar, hästar och mycket mer.

Alla dagar.. Är inte bra dagar

Publicerad 2013-07-17 12:11:32 i Allmänt,

Hej på er =)
 
Sitter och häller i min en c-vitamin brus just nu och försöker piggna till. Är helt slut i kroppen, fattar inte vad som är fel alltså.. Var ju hos läkaren igår och han sa att knölen i magen var inget som jag behövde oroa mig för, men därimot så tog dom prover för att kolla så att jag inte har någon "muskelåkomma" som gör att jag är så trött och seg i kroppen hela tiden..
 
Jag kan typ vakna på morgonen och det känns som att jag sprungit ett maraton lopp på natten ungefär, inte så jäkla kul.. Läkaren trodde även att det kunde komma från min smärta i ryggen, så jag måste fortsätta gå till sjukgymnasten.. Ska bli spännande att se vad provsvaren säger.
 
Började äta allergitabletter för någon dag sen också för jag har känt av pollen (vilket jag aldrig gjort förut) och dom tabletterna blir man ju helt sinnesjukt trött av. Det hjälper ju inte precis =( Alltså ingen toppendag för mig idag, men det är bara att kämpa på.
 
Dessa mörka dagarna drar verkligen ner mig till botten, och ibland är det svårt att försöka stå stark på darrande ben. Men jag försöker i dessa stunder att påminna mig själv om vilken fin familj/släkt och sambo jag har runtomkring mig som stöttar mig igenom allt. Jag vet att jag har en underbar framtid som väntar på mig, men det är inte alltid lätt att fortsätta kämpa för att ta sig dit.. 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Sandra jaktlund

Publicerad 2013-07-17 12:27:54

Det här klarar du, kämpa gumman =) <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline Ekholm

Välkommen hit! Jag heter Caroline och är en 21-årig tjej från Sundsvall. Hästälskare och har ett minst sagt fartfyllt liv tillsammans med min sambo Joachim. Med ett tungt förflutet i bagaget kämpar jag mig genom livet och alla dess prövningar, siktar nu på att ta körkort och pluggar inför att komma in på Hippolog-utbildningen hösten 2014/2015. Här kan du följa mitt liv och min resa genom bilder och egna ord. Hoppas du kommer trivas!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela