solstrands.blogg.se

En blogg om mitt liv, min ångest, min diagnos och mitt stora intresse för hästar. Här kommer ni kunna läsa om allt som pågår i min vardag, tankar och funderingar, hästar och mycket mer.

Att man aldrig kan få sova

Publicerad 2013-07-11 04:53:41 i Allmänt,

Godmorgon!
 
Idag är jag sinnesjukt trött, satt och kollade utlandsresor alldeles för sent igår och är som en zombie idag! Tror tyvärr inte ens kaffe kommer hjälpa mot min trötthet idag :(
 
Ikväll är det som sagt handledarkurs 16-21 och sedan direkt hem och försöka få lite extra sömn inatt, sen är det bara fredagen kvar att jobba. Jag ska verkligen försöka vila upp mig den här helgen, tack och lov har jag bara 3 veckor kvar på jobbet! 
 
Har ni något extrajobb över sommaren? eller ligger ni bara hemma och solar och käkar glass? ;))
 
Fina fina Villa, idag saknar jag dig lite extra <3
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline Ekholm

Välkommen hit! Jag heter Caroline och är en 21-årig tjej från Sundsvall. Hästälskare och har ett minst sagt fartfyllt liv tillsammans med min sambo Joachim. Med ett tungt förflutet i bagaget kämpar jag mig genom livet och alla dess prövningar, siktar nu på att ta körkort och pluggar inför att komma in på Hippolog-utbildningen hösten 2014/2015. Här kan du följa mitt liv och min resa genom bilder och egna ord. Hoppas du kommer trivas!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela