solstrands.blogg.se

En blogg om mitt liv, min ångest, min diagnos och mitt stora intresse för hästar. Här kommer ni kunna läsa om allt som pågår i min vardag, tankar och funderingar, hästar och mycket mer.

Dags för jobb igen!

Publicerad 2013-07-15 05:02:29 i Allmänt,

Godmorgon! :D
 
Alltså fy vad det tar på krafterna att stiga upp den här tiden, men är nu inne på jobbvecka 5 av 8 (!!), insåg just nu när jag räknade veckorna att jag jobbar en vecka mer än jag trodde, bra koll man har ;)
 
Igår hade jag verkligen en super mysig dag, familjen kom och fikade kl .1 och klockan 6 så hade dom bokat bord på Galtströms restaurang, så vi tog Mustangen (cab) ut dit i solen och bara myste, skönt att få lite kvalitetstid med familjen. Speciellt eftersom min bror åker tillbaka till stockholm idag :(
 
Det känns det helt sjukt att vara 21 år alltså, jag känner mig som 18 fortfarande.. Men det viktigaste är väl hur man känner sig eller hur? =D
 
Ikväll kommer det upp bl.a. ett present-inlägg, bilder från igår samt förrgår. Plus lite annat smått och gott :)
Ha en fin dag! 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline Ekholm

Välkommen hit! Jag heter Caroline och är en 21-årig tjej från Sundsvall. Hästälskare och har ett minst sagt fartfyllt liv tillsammans med min sambo Joachim. Med ett tungt förflutet i bagaget kämpar jag mig genom livet och alla dess prövningar, siktar nu på att ta körkort och pluggar inför att komma in på Hippolog-utbildningen hösten 2014/2015. Här kan du följa mitt liv och min resa genom bilder och egna ord. Hoppas du kommer trivas!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela