solstrands.blogg.se

En blogg om mitt liv, min ångest, min diagnos och mitt stora intresse för hästar. Här kommer ni kunna läsa om allt som pågår i min vardag, tankar och funderingar, hästar och mycket mer.

Dags för lite vila i allt slit

Publicerad 2013-07-31 15:46:26 i Allmänt, Mitt Hästliv,

Halloj!
 
Äntligen kan man sätta sig ner i soffan och få lite vila! Började som sagt dagen med frukostbuffé på kondiset här där vi bor, tog 10 min i solariumet för att bättra på grundbrännan innan Grekland! Stannade vid stallet på vägen hem och mockade och fixade iordning allt och pussade på hästarna, Sudden åt upp min glass och var nästa påväg att svälja hela pinnen, knäppisen :) 
 
Blir ingen ridning idag då både jag och Andrea fick fullt upp med annat. Jag satte igång med tvätten och tänkte vara väldigt ambitiös och tvätta precis allt som fanns i princip hela lägenheten och när jag väl burit ner ALLT, läs ALLT, så hade jag bara tvättmedel kvar till 2 maskiner :( Less man blir.. Jaja.. Nya tag på söndag.
 
Ikväll blir det väldigt lugna puckar för mig del, känner mig fortfarande helt slut i kroppen och näsan vägrar sluta vara täppt. Jag är liksom inte snorig, bara täppt :( Så störande, har dessutom tagit nässpray alldeles för många dagar i rad nu, så nu är det väl kört. Jag kommer bli nässpray beroende :( Men det GÅR INTE sova med täppt näsa alltså, fy det känns som man ska kvävas.
 
MEN, mitt i allt det negativa så finns det ju något positivt och det är hur fin Sudden blivit i kroppen redan! På så kort tid. Vad tycker ni? Tror ni han kommer bli fin när han har ännu mer muskler?
 
Man blir ju hemmablind, men såhär mycket har han förändrats sedan han kom till Andrea. Dessa bilderna skickade hon till mig igår!
När han kom:
 
Nu:
 

 

Kommentarer

Postat av: DRESSYRPONNY.SE

Publicerad 2013-07-31 22:59:47

Vilken skillnad!

Svar: Tycker du! Vad kul :) Tack för din kommentar fina du.
Caroline Ekholm

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline Ekholm

Välkommen hit! Jag heter Caroline och är en 21-årig tjej från Sundsvall. Hästälskare och har ett minst sagt fartfyllt liv tillsammans med min sambo Joachim. Med ett tungt förflutet i bagaget kämpar jag mig genom livet och alla dess prövningar, siktar nu på att ta körkort och pluggar inför att komma in på Hippolog-utbildningen hösten 2014/2015. Här kan du följa mitt liv och min resa genom bilder och egna ord. Hoppas du kommer trivas!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela