solstrands.blogg.se

En blogg om mitt liv, min ångest, min diagnos och mitt stora intresse för hästar. Här kommer ni kunna läsa om allt som pågår i min vardag, tankar och funderingar, hästar och mycket mer.

Extra ordinär lördag..!

Publicerad 2013-07-27 10:58:31 i Allmänt,

Hej solstrålar!
 
Måste börja med att säga att ni är så fina som läser min blogg, och lämnar så fina kommentarer. En sån liten sak som en kommentar, kan göra en dag så betydligt bättre för någon. Ni är så underbara <3
 
Lite kort update från veckan, i torsdags åkte jag ner till Upplands Väsby med min sambo för han skulle på en intervju. Vi gick i lite affärer och sedan åkte vi hem, min sambo hade hyrt en bil genom jobbet för att inte slita på sin igen och till min lycka så var det en bmw, så bra bilar alltså. Jag tror att jag lyckats fått med min sambo på spåret att köpa en bmw som nästa bil, eller en audi. Vi får se! ;))
 
I Fredags lämnade jag in nycklarna på jobbet, och bestämde mig för att inte jobba de 2 sista veckorna av sommarjobbet. Jag tror att min kropp behöver vila med tanke på att jag har slitit som ett djur sista halvåret i skolan innan studenten, tog studenten och sedan började jag jobba direkt efter den. Och tanken är att jag ska börja plugga den 21 augusti, alltså bara någon vecka efter jag slutat jobba. Och då får jag knappt något ledigt alls, därför valde jag att göra såhär då min kropp/psyke inte orkar med det.
 
Så igår gick hela dagen åt till att fixa inför mitt kommande projekt! Kommer bli så sjukt kul alltså. Så skönt att det äntligen händer något! =) Jaja, ni ska få veta. Men inte riktigt än ;)
 
Idag väntar stranden med min sambo, sedan ska jag möta upp en kär vän som jag inte träffat på länge och ikväll blir det utgång med brudarna! Vi hörs senare! Kram
 
Min underbaring bakom sin fina bil <3
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Linn

Publicerad 2013-07-27 17:36:20

Super fin blogg! Sugen på att göra ett bloglovin byte med mig? (:

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline Ekholm

Välkommen hit! Jag heter Caroline och är en 21-årig tjej från Sundsvall. Hästälskare och har ett minst sagt fartfyllt liv tillsammans med min sambo Joachim. Med ett tungt förflutet i bagaget kämpar jag mig genom livet och alla dess prövningar, siktar nu på att ta körkort och pluggar inför att komma in på Hippolog-utbildningen hösten 2014/2015. Här kan du följa mitt liv och min resa genom bilder och egna ord. Hoppas du kommer trivas!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela