solstrands.blogg.se

En blogg om mitt liv, min ångest, min diagnos och mitt stora intresse för hästar. Här kommer ni kunna läsa om allt som pågår i min vardag, tankar och funderingar, hästar och mycket mer.

Fixar lite inför resan

Publicerad 2013-07-20 10:12:00 i Allmänt, Mitt Hästliv,

Godmorgon!
 
Jag är nästan uppe med tuppen idag, min sambo har åkt på jobbet och jag har satt igång med att tvätta en massa sommarkläder som bara legat och dammat. Allt ska rensas, kastas bort och några av plaggen kanske får hoppa ner i väskan och följa med till Grekland!

Det är alltid skönt att rensa igenom alla kläder innan man ska åka någonstans, typ utomlands så man vet vad man behöver handla innan man åker. Jag har redan kommit på en hel drös med plagg som jag behöver köpa innan resan, typ jeansskjorts, en strandklänning m.m.
 
Medans jag fixar här hemma så ligger Andrea och sover hemma hos sig, och när hon vaknar så ska vi sticka till stallet. Vi ska prova en annan sadel på Sudden idag och prova sätta på han en nosgrimma.
 
Han kanske vill ha några av dessa tränsen ;) Det i mitten är jag lite osäker på, gillar inte att det är blandat rundsytt och vanligt, och att nosgrimman är liksom bredare i mitten och smalare på sidorna :/ Skulle vilja ha ett Gold Medal Artemis, men dom säljs ju inte längre? Kanske går att få tag på begagnat?..
 
Tränsen finns att köpa på Hööks till väldigt bra priser! Alla bilder är lånade därifrån.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline Ekholm

Välkommen hit! Jag heter Caroline och är en 21-årig tjej från Sundsvall. Hästälskare och har ett minst sagt fartfyllt liv tillsammans med min sambo Joachim. Med ett tungt förflutet i bagaget kämpar jag mig genom livet och alla dess prövningar, siktar nu på att ta körkort och pluggar inför att komma in på Hippolog-utbildningen hösten 2014/2015. Här kan du följa mitt liv och min resa genom bilder och egna ord. Hoppas du kommer trivas!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela