solstrands.blogg.se

En blogg om mitt liv, min ångest, min diagnos och mitt stora intresse för hästar. Här kommer ni kunna läsa om allt som pågår i min vardag, tankar och funderingar, hästar och mycket mer.

Födelsedagsbarnet tar bloggledigt

Publicerad 2013-07-14 21:00:00 i Allmänt,

Hej!
 
Jag fyller år idag och har därför tagit en bloggfri dag! Har myst med släkten idag och varit ute på Galtström och käkat, bilder kommer därifrån imorgon!
 
Ni får alltså mer update imorgon! Slänger upp en bild på mig från idag så länge.
Puss & Kram
 
 

Kommentarer

Postat av: Johanna - A dream as model ♥

Publicerad 2013-07-14 22:02:58

fin du är :)

Svar: Men tack snälla du!! :) Vad glad jag blir. Kram
Caroline Ekholm

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline Ekholm

Välkommen hit! Jag heter Caroline och är en 21-årig tjej från Sundsvall. Hästälskare och har ett minst sagt fartfyllt liv tillsammans med min sambo Joachim. Med ett tungt förflutet i bagaget kämpar jag mig genom livet och alla dess prövningar, siktar nu på att ta körkort och pluggar inför att komma in på Hippolog-utbildningen hösten 2014/2015. Här kan du följa mitt liv och min resa genom bilder och egna ord. Hoppas du kommer trivas!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela