solstrands.blogg.se

En blogg om mitt liv, min ångest, min diagnos och mitt stora intresse för hästar. Här kommer ni kunna läsa om allt som pågår i min vardag, tankar och funderingar, hästar och mycket mer.

Helg igen

Publicerad 2013-07-13 10:19:23 i Allmänt,

Heej :)
 
Skönt med sovmorgon idag! Har dock sovit så tungt inatt så jag är alldeles tung i huvudet och illamående nu. Brukar gå över när jag får i mig nått att äta.
 
Drömde så sjukt inatt alltså, är helt förstörd idag. Jag brukar drömma väldigt verkliga och konstiga drömmar, och tyvärr så kommer jag ihåg varenda liten detalj av drömmarna när jag vaknar. Det har varit så hela livet, jäkligt jobbigt faktiskt.
 
Idag tänkte jag försöka dra mig mot stranden ett tag, men ska försöka hinna få undan lite hemma också. Sånt som inte hinns med på veckodagarna. Sen ikväll blir det party med min bror som åker tillbaka till Sthlm på måndag, han har varit här i 2 veckor och hälsat på :)
 
Åh nej, nu börjar grannen skrika igen. Alltså han är så sjukt högljudd, också står han och skriker "fuck off" och massa andra saker till någon tjej som förmodligen bor med honom... idiot!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline Ekholm

Välkommen hit! Jag heter Caroline och är en 21-årig tjej från Sundsvall. Hästälskare och har ett minst sagt fartfyllt liv tillsammans med min sambo Joachim. Med ett tungt förflutet i bagaget kämpar jag mig genom livet och alla dess prövningar, siktar nu på att ta körkort och pluggar inför att komma in på Hippolog-utbildningen hösten 2014/2015. Här kan du följa mitt liv och min resa genom bilder och egna ord. Hoppas du kommer trivas!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela