solstrands.blogg.se

En blogg om mitt liv, min ångest, min diagnos och mitt stora intresse för hästar. Här kommer ni kunna läsa om allt som pågår i min vardag, tankar och funderingar, hästar och mycket mer.

Hööks levererar!

Publicerad 2013-07-28 22:17:21 i Allmänt, Mitt Hästliv,

Den nya Hööks-katalogen trillade ner i brevlådan i fredags och till min glädje så såg jag att de blivit återförsäljare till 3 populära varumärken! GPA, Horseware och Ariat.
 
Jag har själv en GPA hjälm som jag är galet nöjd med och tycker att det är roligt att Hööks vågar satsa på lite dyrare märken. Det verkar ju gå hem, för när de blev återförsäljare till HV Polo så såg man ju varenda kotte gå runt med en piké eller hoodie från det märket.
 
De började ju sälja Bucas täcken för något år sedan och jag tycker att det är kanon att Hööks även nu kommer att börja sälja täcken från Horseware! Bättre täcken än så får man ju leta väldigt länge efter.
 
Och Ariat är ju i princip världsledande inom skor och stövlar. Och jag är ju väldigt sugen på att köpa ett par ridskor därifrån, och nu kan man ju glatt traska in på Hööks och prova ett par innan man köper! Super härligt!
 
Tummen upp för allt nytänkande den senaste tiden! Hööks kan inte riktigt gå inom kategorien "budget" längre ;) Roligt att dom vågar satsa på lite dyrare varumärken, det lockar ju fler kunder! 
 
Här har några av nyheterna som ni nu kan hitta i butiken! Många av sakerna skulle jag gärna lägga beslag på!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Erica

Publicerad 2013-07-29 00:50:06



Hej :) Va roligt att du också gillar och har ätit klappgröt. Känner inte någon annan förutom min vän som lärt mig :)

Gillar verkligen din blogg, du tar grymt fina bilder och verkar ha en härlig personlighet. :)

Håller även med dig i inlägget, hööks är riktigt bra och nu har butiken både billiga varor, småsaker och lite mer kvalitets utrustning :)

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline Ekholm

Välkommen hit! Jag heter Caroline och är en 21-årig tjej från Sundsvall. Hästälskare och har ett minst sagt fartfyllt liv tillsammans med min sambo Joachim. Med ett tungt förflutet i bagaget kämpar jag mig genom livet och alla dess prövningar, siktar nu på att ta körkort och pluggar inför att komma in på Hippolog-utbildningen hösten 2014/2015. Här kan du följa mitt liv och min resa genom bilder och egna ord. Hoppas du kommer trivas!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela