solstrands.blogg.se

En blogg om mitt liv, min ångest, min diagnos och mitt stora intresse för hästar. Här kommer ni kunna läsa om allt som pågår i min vardag, tankar och funderingar, hästar och mycket mer.

Jobbiga drömmar som tynger mina dagar

Publicerad 2013-07-30 10:03:33 i Allmänt,

Godmorgon!
 
Imorse slog mina ögon upp prick klockan 07.00 utan något larm, kroppen kanske börjat känna sig lite utvilad =) Har dock drömt jäkligt jobbigt inatt igen, drömde att min sambo hade varit i Norge och hälsat på sina kompisar för några månader sen(han har jobbat där i några år innan han träffade mig) och ända sen dess så hade han betett sig jätte konstigt så jag var säker på att han träffat någon annan tjej.
 
Helt plötsligt i drömmen så kommer jag på mig själv att jag inte pratat med jocke på flera dagar och allt känns väldigt underligt, så jag ringer honom och börjar fråga ut han och då erkänner han att han träffat en ny tjej som han "dejtat" i några månader, utan att sagt nått till mig och att det var därför som han ville ta jobbet i Upplands Väsby (ni vet intervjun som han var på).
 
Orkar inte gå in mer detaljerat, det var en väldigt jobbig dröm iallafall. Det är alltid lika skönt att vakna när man har sovit oroligt och haft väldigt verkliga drömmar =/
 
Kan säga att benen känns lite bättre idag, eller så är det för att jag inte har hunnit känna efter riktigt. Jag hoppas att jag orkar rida idag, för nu behöver Sudden gå. Det är inte så varmt idag heller så nu kanske han orkar med lite mer än vad han gjort dom förra dagarna. Jag har inte velat pressa honom när det varit så varmt ute.
 
Nu ska jag koka lite kaffe så jag kommer iväg till stallet nån gång!
Kram
 
 
Fina Sudden igår <3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline Ekholm

Välkommen hit! Jag heter Caroline och är en 21-årig tjej från Sundsvall. Hästälskare och har ett minst sagt fartfyllt liv tillsammans med min sambo Joachim. Med ett tungt förflutet i bagaget kämpar jag mig genom livet och alla dess prövningar, siktar nu på att ta körkort och pluggar inför att komma in på Hippolog-utbildningen hösten 2014/2015. Här kan du följa mitt liv och min resa genom bilder och egna ord. Hoppas du kommer trivas!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela