solstrands.blogg.se

En blogg om mitt liv, min ångest, min diagnos och mitt stora intresse för hästar. Här kommer ni kunna läsa om allt som pågår i min vardag, tankar och funderingar, hästar och mycket mer.

Kvalitétstid med sambon!

Publicerad 2013-07-31 09:19:09 i Allmänt,

Godmorgon!
 
Solen skiner, jag har fått sovit ut och min sambo är ledig! Helt underbar dag. I all glädje så upptäckte jag att min tomat & paprika planta äntligen börjat producera grönsaker! Woho, mina första plantor någonsin och jag lyckas hålla dom levande. Jag brukar alltid råka döda alla mina växter :( Har till och med tagit död på 3 kaktusar...
 
Nu ska vi precis åka iväg till ett café här i närheten och äta frukostbuffé, vi har brukat gjort det en gång i veckan men nu var den någon månad sen för det har kommit så mycket ivägen.
 
Senare idag så har jag tvättstugan hela dagen, ska försöka tvätta alla ridkläder osv. Och sudden och ramses ska få skritta ut en sväng idag, Ramses var betydligt bättre igår så hältan var nog bara något tillfälligt! Vi släppte honom i ridhuset igår och jäklar vad han brallade, jag kommer att lägga upp en liten film senare ;)
 
Nu ska jag sticka iväg så dom inte hinner stänga ;)
Kram
 
Mina fina små grönsaker! Tänk att jag fått se dom växa upp, åh.
 
 

Kommentarer

Postat av: Lina Lundberg

Publicerad 2013-07-31 09:42:53

Härligt Carro! Det verkar som du har fått gröna fingrar:-) kram

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-07-31 10:00:35

Vack

Postat av: Erica

Publicerad 2013-07-31 13:58:45


God eftermiddag!!

Vilka goda bilder och jag hoppas de kommer smaka ;)
Ha en mysig dag fina du!!

Svar: Ja verkligen! Det är mina första egna odlade grönsaker någonsin! Är lite stolt faktiskt =D Ha en underbar dag! Kram
Caroline Ekholm

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline Ekholm

Välkommen hit! Jag heter Caroline och är en 21-årig tjej från Sundsvall. Hästälskare och har ett minst sagt fartfyllt liv tillsammans med min sambo Joachim. Med ett tungt förflutet i bagaget kämpar jag mig genom livet och alla dess prövningar, siktar nu på att ta körkort och pluggar inför att komma in på Hippolog-utbildningen hösten 2014/2015. Här kan du följa mitt liv och min resa genom bilder och egna ord. Hoppas du kommer trivas!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela