solstrands.blogg.se

En blogg om mitt liv, min ångest, min diagnos och mitt stora intresse för hästar. Här kommer ni kunna läsa om allt som pågår i min vardag, tankar och funderingar, hästar och mycket mer.

Lite update från i onsdags!

Publicerad 2013-07-26 09:38:28 i Allmänt,

Jag var hemma från jobbet i onsdags också, orken finns inte till att jobba helt enkelt :/ Istället så drog Andrea med mig ut på stranden, vi stannande och köpte med oss sallad och en massa annat gott och for och la oss på en avsides, men otrolig mysig strand där hennes hund kunde springa fritt och undersöka.
 
Hennes mamma kom och hämtade oss med båten så vi fick åka en sväng, jag kommer inte ens ihåg sist jag åkt båt faktiskt. Det är en sån frihetskänsla att sitta längst fram i båten och bara njuta, det är ju nästan lite svårt att känna igen sig och lokalisera vart man är från vattnet, man är inte van att se allt därifrån.
 
Sedan drog vi till hästarna och tog en mysig barbackatur. Smala och omusklade Suddiludd var inte den skönaste att rida barbacka på kanske så lite öm i rumpan var man väl efteråt, och hårig... Men kul var det! Han är så fantastiskt snäll den hästen alltså.
 
På kvällssidan så drog vi och handlade lite mat och for ut till deras stuga och grillade. Riktigt mysigt! Det var en aktiv men välbehövlig dag. 
 
Kompenserar min dåliga uppdatering med en riktigt bildbomb från dagen! Det blev en helt del bilder på Andreas otroligt fotogeniska dalmatiner Troja ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline Ekholm

Välkommen hit! Jag heter Caroline och är en 21-årig tjej från Sundsvall. Hästälskare och har ett minst sagt fartfyllt liv tillsammans med min sambo Joachim. Med ett tungt förflutet i bagaget kämpar jag mig genom livet och alla dess prövningar, siktar nu på att ta körkort och pluggar inför att komma in på Hippolog-utbildningen hösten 2014/2015. Här kan du följa mitt liv och min resa genom bilder och egna ord. Hoppas du kommer trivas!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela