solstrands.blogg.se

En blogg om mitt liv, min ångest, min diagnos och mitt stora intresse för hästar. Här kommer ni kunna läsa om allt som pågår i min vardag, tankar och funderingar, hästar och mycket mer.

Lördagmorgon

Publicerad 2013-07-06 10:46:00 i Allmänt,

Godmorgon!!  ♥‿♥
 
Jag laddade upp det sista inlägget från mobilen igår och det verkade ju funka helt ok! ^̮^ 
Såg att texten hamnade i mitten men det får duga, det dåliga är att typ den enda man kan 
göra med appen är att lägga upp nya inlägg, man kan inte se statisik eller så alls (ಠ_ಠ)
 
Vi åkte iallafall hem från Gatufesten rätt tidigt igår, vi kollade på Icona Pop  sen drog vi hem. 
Det började ösregna när vi skulle gå till bilen, alltså det verkligen öööste ner, vi blev helt
dyngsura.. Inte okej, jag har svinont i halsen idag och känner mig jätte hängig (ಥ_ಥ) sämst..
 
Alltså, det var nån idiot till kille som stannade mig och Anna i öltältet igår och ba; heeej, kan jag få en kram eller och var fett på oss, ingen av oss hade ens sett honom förut? Vi total dissade honom och hans kompis försökte få honom att gå, så när vi vände ryggen och började gå och så skrek han " jävla f*ttor" efter oss, idioter det finns alltså ╭∩╮(-_-)╭∩╮...!!
 
 Idag blir det lugnt, ska ladda upp inför sista dagen på GF. Ikväll spelar t.ex Maskinen, Nause och
Teddybears Stockholm 
 
Vi hörs senare! 
Kram 
 
Jag i bruna linser, finare med brun eller min naturliga blåfärg? 。◕‿◕。
 

 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-07-06 10:58:14

naturliga blåa!=)

Postat av: Josefinewith

Publicerad 2013-07-06 11:23:52

Dina blåa! =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline Ekholm

Välkommen hit! Jag heter Caroline och är en 21-årig tjej från Sundsvall. Hästälskare och har ett minst sagt fartfyllt liv tillsammans med min sambo Joachim. Med ett tungt förflutet i bagaget kämpar jag mig genom livet och alla dess prövningar, siktar nu på att ta körkort och pluggar inför att komma in på Hippolog-utbildningen hösten 2014/2015. Här kan du följa mitt liv och min resa genom bilder och egna ord. Hoppas du kommer trivas!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela