solstrands.blogg.se

En blogg om mitt liv, min ångest, min diagnos och mitt stora intresse för hästar. Här kommer ni kunna läsa om allt som pågår i min vardag, tankar och funderingar, hästar och mycket mer.

Måndag igen

Publicerad 2013-07-08 05:01:00 i Allmänt,

Godmorgon alla glada!!
 
Måndagmorgon och klockan är nu 04.56, och jag har redan ätit min frukost och packa ner fika och mat inför dagens jobbdag! Härligt att vara uppe med tuppen, eller snarare innan tuppen ;D Jag har redan hunnit tidsinställt ett inlägg till er som kommer upp kl 08.00! Bra va :D
 
Idag väntar jobb 7-4, och jag startar det första veckan av det sista 4 som jag har kvar. Skönt! Dessa veckor verkar rulla på snabbt. 
 
Efter jobbet ska jag och min sambo ut på hemligheter! Kan knappt hålla mig från att berätta för er!! Men ni får hålla er tills ikväll ʘ‿ʘ
 

Åh föresten, igår vid 12-tiden på dagen så var det en liten fågel som kraschade jag in i mitt fönster, small som bara tusan. Sen så bara satt han och typ hyperventilerade svin länge, gick ut och kollade till honom då och då ända fram in på kvällskvisten och han bara satt där, såg helt stel ut. Men vid 11 tiden så hade han hoppat upp på min färghink och såg ganska pigg ut, sen skulle jocke ge han vatten (gulligt!!!!) och då hoppade han upp på balkongräcket och flög iväg!! Jag blev så lycklig 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline Ekholm

Välkommen hit! Jag heter Caroline och är en 21-årig tjej från Sundsvall. Hästälskare och har ett minst sagt fartfyllt liv tillsammans med min sambo Joachim. Med ett tungt förflutet i bagaget kämpar jag mig genom livet och alla dess prövningar, siktar nu på att ta körkort och pluggar inför att komma in på Hippolog-utbildningen hösten 2014/2015. Här kan du följa mitt liv och min resa genom bilder och egna ord. Hoppas du kommer trivas!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela