solstrands.blogg.se

En blogg om mitt liv, min ångest, min diagnos och mitt stora intresse för hästar. Här kommer ni kunna läsa om allt som pågår i min vardag, tankar och funderingar, hästar och mycket mer.

Nu får ni veta

Publicerad 2013-07-28 18:21:18 i Allmänt, Mitt Hästliv,

Hej!
 
Är ni nyfikna på vad mitt nya projekt är? ;) Jag tänkte berätta för er nu nämligen, och.... trumvirvel.... Jag har tagit på mig en ny häst som jag ska rida till! Som ni kanske redan luskat ut så är det Sudden, eller Absolutely Certain som han egentligen heter.
 
I fredags gick hela dagen åt till att flytta hästarna från betet till stallet och fixa iordning i Suddens nya hem. Han kommer att vara hos Andrea på obestämd tid,(hon som äger Ramses som jag red förut) och jag kommer att ansvara över tillridningen och skötseln av honom. Nu står han på en ridskola med paddock, 2 ridhus, en travbana och super fina ridvägar. Så träningsmöjligheter finns det verkligen! Det finns även några riktigt bra tränare på plats någon gång i månaden. 
 
Det kommer att bli så kul, tillridningen av Daisy gick ju över förväntan och nu har jag en ny häst att ta tag i! 
Så nu kan ni förvänta er mycket hästsnack på bloggen! ;D
 
Lägger upp en film på idag när vi travade lite i paddocken på halvlånga tyglar, mer muskler på den där hästen så kommer han att bli så otroligt fin. Vad tror ni? 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Sandra jaktlund

Publicerad 2013-07-29 01:31:27

Härligt att höra! =D bra där

Postat av: Carolina

Publicerad 2017-03-10 20:06:08

Hejsan, maila mig gärna och berätta mer om din tid med Sudden 😊 Jag har ägt honom i tre år nu och är självklart nyfiken på hans historia 😊 Med vänlig hälsning, Carolina

Postat av: Carolina

Publicerad 2017-03-10 20:06:37

Hejsan, maila mig gärna och berätta mer om din tid med Sudden 😊 Jag har ägt honom i tre år nu och är självklart nyfiken på hans historia 😊 Med vänlig hälsning, Carolina

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline Ekholm

Välkommen hit! Jag heter Caroline och är en 21-årig tjej från Sundsvall. Hästälskare och har ett minst sagt fartfyllt liv tillsammans med min sambo Joachim. Med ett tungt förflutet i bagaget kämpar jag mig genom livet och alla dess prövningar, siktar nu på att ta körkort och pluggar inför att komma in på Hippolog-utbildningen hösten 2014/2015. Här kan du följa mitt liv och min resa genom bilder och egna ord. Hoppas du kommer trivas!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela