solstrands.blogg.se

En blogg om mitt liv, min ångest, min diagnos och mitt stora intresse för hästar. Här kommer ni kunna läsa om allt som pågår i min vardag, tankar och funderingar, hästar och mycket mer.

Nya kategorier

Publicerad 2013-07-01 19:20:00 i Allmänt,

Om ni kikar längst upp på bloggen precis ovanför min header så hittar ni alla kategorier! Jag ska försöka sortera alla inlägg så gott jag kan. Eftersom detta är en allt i allo blogg så har jag valt att gjort så, t.ex. så kan ni som inte tycker om att läsa om hästar, men gillar pyssel och heminredning välja att direkt klicka er in på den länken :) Bra va!
 
Lite kort info om kategorierna som finns än så länge:
 
Allmänt - Här hamnar precis alla inlägg som postas, oavsett i vilken kategori jag väljer att lägga dom i. Så ni som vill se allt som jag skriver om här på bloggen, kan använda er av denna. Om ni inte vill sortera ut eller söka efter speciella inlägg förstås.
 
Tankesmedjan: Här kommer alla inlägg som handlar om mina tankar och funderingar hamna. Jag är en riktig grubblare och har en hel del som snurrar runt i skallen dagligen, här kommer alltså allt sånt att skrivas ut. Här kommer även inlägg om panikångest m.m att hamna.Om ni vill ha bättre förståelse för grov ångest eller kanske har ångestproblem eller liknande själv så kan ni läsa om hur jag hanterar det här.
 
Carros Pysselhörna: Här hittar ni inlägg som handlar om allt från färger, tyger, måleri m.m att hamna. I den här kategorin kan ni följa med mig när jag vidgar mina vyer och målar om gamla möbler, gör halsband och annat pyssel. Alltså allt som har att göra med inredning och allmänt pyssel.
 
Mitt Hästliv: Här kan ni hitta allt som kretsar kring mitt liv med hästar. Detta är en tillfällig kategori då jag säkert inom en snar framtid kommer att skaffa häst igen så kommer det självklart att finnas massor av andra kategorier som har med hästar att göra. Bl.a hästprylar, tips och trix, träning, dagens ridpass m.m.
 
Shopping: Ja, namnet på denna kategorin avslöjar innehållet rätt väl. Här kommer allt som har med shopping att hamna, t.ex. nya skor, kläder m.m. Även möbler och annat kan komma att hamna här.
 
Kom som sagt gärna med tips om det är något speciellt ni vill läsa om!
Glad Läsning
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline Ekholm

Välkommen hit! Jag heter Caroline och är en 21-årig tjej från Sundsvall. Hästälskare och har ett minst sagt fartfyllt liv tillsammans med min sambo Joachim. Med ett tungt förflutet i bagaget kämpar jag mig genom livet och alla dess prövningar, siktar nu på att ta körkort och pluggar inför att komma in på Hippolog-utbildningen hösten 2014/2015. Här kan du följa mitt liv och min resa genom bilder och egna ord. Hoppas du kommer trivas!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela