solstrands.blogg.se

En blogg om mitt liv, min ångest, min diagnos och mitt stora intresse för hästar. Här kommer ni kunna läsa om allt som pågår i min vardag, tankar och funderingar, hästar och mycket mer.

Söndag

Publicerad 2013-07-07 10:45:46 i Allmänt, Skönhet & Mode,

Godmorgon!! ^̮^
 
Jäklar vad härligt väder det är ute idag! Inte riktigt klarblå himmel, men vaarmt är det! Kanske blir en
sväng till stranden idag endå ◕‿↼
 
Igår kom vi in på Gatufesten vid 11 ungefär, kollade en stund när Maskinen spelade sen satt vi ett bra tag i öltältet intill scenen, glömde bort tiden och missade Teddybears ⊙﹏⊙ men vi hade superkul endå!
 
Min kille jobbar idag, så jag är ensam hela dagen tråkigt nog. Ska försöka städa undan lite här hemma, måla klart en spegel jag började med igår, sen ska jag faktiskt tidsinställa en massa inlägg åt er imorgon.
 
Jag kommer att jobba hela dagen, sen på e.m ska vi iväg och.... *hemligt*!!! Har längtat i 2 veckor!!!
Spännande va!! =D
 
Hörs senare!
Kram 
 
Såhär såg jag ut igår!
 
 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline Ekholm

Välkommen hit! Jag heter Caroline och är en 21-årig tjej från Sundsvall. Hästälskare och har ett minst sagt fartfyllt liv tillsammans med min sambo Joachim. Med ett tungt förflutet i bagaget kämpar jag mig genom livet och alla dess prövningar, siktar nu på att ta körkort och pluggar inför att komma in på Hippolog-utbildningen hösten 2014/2015. Här kan du följa mitt liv och min resa genom bilder och egna ord. Hoppas du kommer trivas!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela