solstrands.blogg.se

En blogg om mitt liv, min ångest, min diagnos och mitt stora intresse för hästar. Här kommer ni kunna läsa om allt som pågår i min vardag, tankar och funderingar, hästar och mycket mer.

Söndags slappande i allra högsta grad

Publicerad 2013-07-21 10:42:24 i Allmänt,

Godmorgon!!
 
Vaknade alldeles svettig imorse, drömt helt jävligt igen.. Orkar inte gå in på detaljer, men en av drömmarna var att jag åkte in på behandlingshem och försökte rymma därifrån osv.. Inte så kul alltså.
 
Det blev ingen ridning igår, det var så dåligt väder och Andrea skulle iväg och jobba så vi ska fara iväg idag istället. Igår kväll så tog jag en promenad hem till mamma & pappa och käkade middag där med min sambo, stekt lax och en massa rödvin! Super mysigt.
 
På kvällen/natten tog jag hem 18GB The Sims, det vill säga alla expansioner osv. Så jag har ju det jag gör idag med att installera, och sedan spela ;) wiiho. Det är två nya expansioner som jag inte spelat tidigare, "Supernatural" och det allra nyaste "Island Paradise". 
 
Det är ju helt sinnesjukt kul att bygga och restauranger osv, speciellt i Pets när man kan ägna timmar åt att bara göra stall osv. Känns som man blir 10 år igen =P Har ni hört att det ska komma ut ett Sims 4 föresten? ;)
 
Är ni också Sims nördar eller har ni kanske något annat spel som ni har svårt att slita er från?
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline Ekholm

Välkommen hit! Jag heter Caroline och är en 21-årig tjej från Sundsvall. Hästälskare och har ett minst sagt fartfyllt liv tillsammans med min sambo Joachim. Med ett tungt förflutet i bagaget kämpar jag mig genom livet och alla dess prövningar, siktar nu på att ta körkort och pluggar inför att komma in på Hippolog-utbildningen hösten 2014/2015. Här kan du följa mitt liv och min resa genom bilder och egna ord. Hoppas du kommer trivas!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela