solstrands.blogg.se

En blogg om mitt liv, min ångest, min diagnos och mitt stora intresse för hästar. Här kommer ni kunna läsa om allt som pågår i min vardag, tankar och funderingar, hästar och mycket mer.

Underbara fredag.. Äntligen är du här!

Publicerad 2013-07-19 06:42:21 i Allmänt,

Åh äntligen är det helg, som jag har längtat. Sista jobbdagen för veckan och 5:e jobbveckan är avklarad! Trots jag luskat ut vad det är som gör att jag blir så knepig i näsan och jag tror att det är en blandning mellan förkylning och alla starka medel som jag andas in varje dag. Tur att det bara är 3 veckor kvar!
 
Och efter dom 3 veckorna väntar Grekland på oss! Jag längtar nått så galet, ska bli så skönt att komma bort en vecka och bara slappna av och njuta av värmen. Jag har varit i Grekland en gång innan, när jag var typ 12-13 och åkte med mamma till en ö som heter Zakynthos! Underbart i Grekland, alla är så snälla och trevliga. Därimot Turkiet åker jag aldrig tillbaka till! Huwa..
 

I helgen är det nog lugnt för mig del, tänkte åka till Näset och kika på lite hopptävlingar sen blir det nog soffläge resten av tiden. Ska försöka vila upp mig ordentligt! Tänkte försöka hinna med att hälsa på mina älskade farföräldrar också, ska få låna en kamera av farfar så jag kan ta ännu bättre bilder tills jag köpt mig en egen systemkamera =D Snällt va!
 

Oj vad klockan tickar iväg, tänk om tiden kunde gå såhär fort när man jobbar också! I helgen kommer det att hända massor här på bloggen, massa spännande inlägg samt en ny design (förhoppningsvis) så vi hörs lite senare.
 
Kram!
 
Jag och Daisy (`v´) världens finaste lilla fjording :)
 
 
 

Kommentarer

Postat av: erica

Publicerad 2013-07-19 09:53:26


Hej :)) Tack!! Linnet är megacoolt med fyrkantiga ihåliga paljetter på hela framsidan :) tyvärr har jag lyckats klippa bort lapparna, men tror jag köpt det i en Vera Moda butik :))

Åå jag vill också åka till Grekland :) Du får njuta lite åt mig med, blir ingen utomlandsresa i år :(
Fina bilder :))


Svar: Tack för kommentaren! =) Kanske är svårt att få tag på ett likadant om det var ett tag sen du köpte det, men det kanske finns liknande att få tag på =) verkligen ur läckert!!
Åh =( Ja jag ska njuta för dig också! :D
Caroline Ekholm

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline Ekholm

Välkommen hit! Jag heter Caroline och är en 21-årig tjej från Sundsvall. Hästälskare och har ett minst sagt fartfyllt liv tillsammans med min sambo Joachim. Med ett tungt förflutet i bagaget kämpar jag mig genom livet och alla dess prövningar, siktar nu på att ta körkort och pluggar inför att komma in på Hippolog-utbildningen hösten 2014/2015. Här kan du följa mitt liv och min resa genom bilder och egna ord. Hoppas du kommer trivas!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela